Andres


Mi chiamo Andres, arrivo da corso Buenos Aires e sto andando da Sephora in piazza Duomo. Studio Product Design all’Accademia di Brera e lavoro per una storica società di design che produce mobili. Sono originario di Guayaquil, Ecuador, dove ho vissuto fino a 15 anni. Adesso vivo a Locate Triulzi. Dell’Ecuador mi mancano i miei parenti mentre di Milano non so cosa mi piaccia. Mi ci sono abituato. Dicono che assomiglio a Vincent Gallo.

I am Andres and I came from corso Buenos Aires. I am going to Sephora’s in Duomo Square. I study Product design at Brera Academy ad I work for a historic design firm, which manufactures furniture. I come from Guayaquil, Ecuador, where I lived until I was 15 years old. Now I live in Locate Triulzi. I miss my relatives, who live in Ecuador and I am not sure about what I like about Milan. I am used to the city. People say that I look like Vincent Gallo.

Nessun commento:

Posta un commento