Melkam


Mi chiamo Melkam e sono etiope, ma vivo a Colonia da due anni. È il mio primo giorno a Milano, sto andando a trovare dei miei parenti che vivono qua. Mi ospitano e passerò le feste di Natale con loro. Il resto della mia famiglia vive ancora in Etiopia: a Colonia sono solo, lavoro come consulente analista per il cambiamento climatico per la società Icon Engeneering. Prima però ho studiato in India, dove ho preso un master in giornalismo e poi in Spagna, lì ho preso un master sul cambiamento climatico. Sono Rasta, e mi piace il reggae.

My name Melkam and I am Ethiopian, but I live in Cologne for two years. It's my first day in Milan, I'm going to see my relatives who live here. They host me and I will spend the Christmas holidays with them. The rest of my family still lives in Ethiopia. I live alone in Cologne where I work as an analyst adviser on climate change at Icon Engeneering. Before I went to Germany, I studied in India where I got a master's degree in journalism and then in Spain where I got a master's degree on climate change. I'm Rasta, and I like reggae.

Nessun commento:

Posta un commento